Quali sò e prestazioni di sicurezza è i dispositivi protettivi di macchine di punch di Taiwan

L'utilizazione di strumenti di sicurità in manu in i pugni taiwanesi pò prevene l'accidenti causati da un cuncepimentu di muffa irragionevuli è fallimenti improvvisi di l'equipaggiu.

Strumenti di sicurità cumuni sò: pinza elastica plus, pinza speciale plus, ventose magnetiche, pinzette, pinze, ganci, ecc. Prendendu misure protettive per a muffa include a messa in opera di una piastra protettiva (copertura) intornu à a muffa è migliurà a struttura di a muffa. Per esempiu, riduce a zona periculosa di(...)a muffa è allargà u spaziu di sicurezza; istituisce un dispositivu di scaricamentu meccanicu per migliurà l'uriginale manuale alimentendu stampi à prucessu unicu senza influenzà a forza di u stampu è a qualità di u pruduttu per migliurà a sicurezza.

A messa in opera di dispositivi di prutezzione di sicurezza nantu à l'attrezzatura di perforazione è i stampi di Taiwan o aduprendu attrezzi manuali à bassa intensità di travagliu è usu cunveniente è flessibile sò ancu misure efficaci per realizà a sicurezza di l'operazioni di stampaggio in e cundizioni attuali. Cum'è l'usu di strumenti manuali, coperture protettive di muffa, dispositivi d'accessu meccanicu, interruttori à doppiu buttone, maniglie meccaniche, dispositivi push è dial, dispositivi di prutezzione fotoelettrica automatica, ecc. Ci sò parechje forme di dispositivi di prutezzione per l'attrezzatura di stampatura, chì sò divisi in meccanica, buttone, fotoelettrica, è induzione secondu a struttura.

U dispositivu di prutezzione di punch di precisione meccanica hà una struttura simplice è hè cunveniente da fabricà, ma hà una grande interferenza à l'operazione. L'operatore ùn piace micca aduprà è hà menu applicazione. U dispositivu fotoelettricu hè una cumbinazione di un interruttore fotoelettricu è un dispositivu meccanicu. Quandu a manu di l'operatore entra in a zona di muffa, u raghju di luce hè bluccatu è un segnale elettricu hè inviatu.

In a gestione di a sicurezza di l'attrezzatura di stampa di Taiwan, u sistema di manutenzione di l'attrezzatura deve prima esse formulatu per assicurà chì l'attrezzatura è i dispositivi di sicurezza sò mantenuti regolarmente. Prima di u funziunamentu, u sistema operativu, dispositivi di sicurezza, apparecchi elettrichi è elementi principali di l'attrezzatura devenu esse attentamente verificati per osservà se l'operazione hè normale. Hè strettamente pruibitu di operà l'attrezzatura "cun malattia". In u prucessu di gestione di a produzzione di l'operazioni di stampatura, hè necessariu rinfurzà a pianificazione è a pianificazione di a produzzione, è formulà ragionevolmente i piani di produzione è i termini in cunfurmità cù a struttura di u pruduttu è a scala di produzione, per assicurà chì a produzzione sia effettuata in modu equilibratu è ordinatu, è per evità l'accidenti causati da l'ore di travagliu.


Tempu di posta: Ott-30-2020