U rolu di u punch CNC

A punzonatrice CNC pò esse aduprata per tutti i tipi di trasfurmazioni di parti di lamiera. Pò compie in autumàticu una varietà di tippi di fori cumplessi è di trasfurmazioni prufonde prufonde chì formanu trasfurmazioni à tempu. (Processa automaticamente fori di dimensioni diverse è distanze di fori secondu e esigenze. Picculu pugnu U metudu di perforazione face pugni grandi fori tondi, fori quadrati, fori in forma di cintura è varie forme di contorni di curva, è pò ancu esse trattatu da prucessi speciali, cum'è persiane , stesi pocu prufondi, svasati, fori flangianti, costole, goffratura, ecc.). Attraversu una cumbinazione simplice di muffa, paragunatu à a stampatura tradiziunale, risparmia assai costi di muffa, pò aduprà low cost è ciclu cortu per trasfurmà picculi lotti, prudutti diversificati, hà una grande gamma di trasfurmazioni è capacità di trasfurmazione, in modu da adattassi à u mercatu in tempu È cambiamenti di produttu.

Mantenimentu è cunniscenze relative à a manutenzione di a stampa punch

Un grassu lisciu sputanu u test di u funziunamentu di rilevazione di u volume di oliu è di a pressione. A funzione di u filtru di u sistema di ossigenu, a valvula di cuntrollu di l'alimentatore d'oliu è altre funzioni è l'ispezione di test di impurità di umidità è l'ajustamentu necessariu.

Verificu di u valore di regolazione di u pressostatu di ossigenu è prova è regolazione di a funzione di rilevazione di pressione. Verificate è cuntrollate u valore di impostazione di u commutatore di altezza di muffa è u valore reale. Verificate è regolate u pignone, a catena, l'arburu di trasmissione, l'ingranaggio senza vite è altri cumpunenti di u dispositivu di fasci à alta modulazione per allentà, anormalità è tensione di a catena. U coperchio superiore di a scatula di trasmissione di ingranaggi hè smuntatu è adupratu, è e parti interne sò ispezionate per usura è allentamentu di e chiavi, è u serbatu d'oliu hè pulitu, l'oliu lubrificante hè rimpiazzatu, è u statu di corsa, u rumu è u test sensazionale sò verificati . Pruvate è cuntrolla u volume di oliu di uscita è a pressione di u puntu di iniezione di oliu di ogni parte di u sistema di trasmissione. Punti di prova è regolazioni necessarie di l'azione di u pistone di u meccanismu di rilasciu di u frenu, l'angulu di u frenu, u spaziu di frenu di liberazione è l'usura di u pad.

Misurazione di u gap è ispezzione di a superficia di attritu trà u rail di guida scorrevole è u percorsu di guida, è adattate è corregge se necessariu. Aghjunghje grassu lubrificante manuale à i cuscinetti di volante è verificà i pipeline è i giunti. Verificate u statutu di funziunamentu di u cilindru è di u circuitu di l'oliu di u sistema di lubrificazione à benzina è di u circuitu cumunu. Pruvate è verificate a resistenza d'isolamentu di i circuiti di i motori è di i circuiti di operazione elettrica. Pruvate a precisione di tutta a macchina (perpendicularità, parallelisimu, spazi pienu, ecc.), È aghjustate a correzione se necessariu. L'aspettu di u pugnu è a pulizia di l'appendici, i punti di cugliera è e viti di fissazione (di basa) di a suola di a macchina, u bloccu di i dadi è l'ispezione di u nivellu ponu esse adattati se necessariu. Pulizia, manutenzione è ispezione di u sistema di lubrificazione è di e valvole di pipeline. I cumpunenti pneumatici, i pipeline, ecc. Di u sistema di ossigenu sò puliti, mantenuti è testati di muvimentu.

Aduprate 3000-4000 ore per mantene a prova di funzione di installazione di sicurezza fotoelettrica è lancià u cuntrollu di l'angulu è di a zona. L'apparizione di altre parti di u sistema elettricu, usura di cuntattu è cunnessione sciolta, ecc., Pruvate è verificate è cuntrollanu a funzione di a scatula di commutazione automatica di camma di secondu gradu è di u circuitu di stop d'emergenza. Installazione di prutezzione di sovraccaricu di pulizia di circuiti d'oliu, pulizia di a camera d'oliu, rinnovu di l'oliu, azzione di pressione è regolazione di test di funzione. U cuntrollu principale di l'usura di a cinghia V è di a tensione cuntrolla è cuntrolla. I cumpunenti di u meccanismu di liberazione di i freni sò smuntati (micca inclusi in u volantinu) per a pulizia è a manutenzione, l'ispezione è u cuntrollu di e lacune, è a reinstallazione è u debugging. L'altre parti di u dispusitivu di livellamentu sò smuntate è aduprate per u smuntamentu, a pulizia è l'ispezione, è u riassemblamentu è u debugging. Aduprate 6000-8000 ore per mantene a biella di cunnessione di u dente di a sega, smuntalla, pulisce è mantene, verificate u statu occlusale è di abrasione di i denti di sega è e costole di a biella, è lucidate, lucidate a superficia occlusale è applicate grassu. Assemblea di slider (sede di palla, cupertone di stampa. Cilindru idraulicu di sovraccaricu, ingranaggi à vermi, verme, ecc.) Smuntà è smuntà, pulisce è mantene, cuntrullà a lacuna è superficia d'usura, verificà a tenuta di l'oliu è torna à applicà u grassu. I pads di die sò smuntati è puliti, ispezionati per ogni superficie d'usura, è applicati di novu cù grassu, poi assemblati è testati.

I prublemi da pagà attenzione à u prucessu di rotazione di a stampa punch CNC

U trasfurmazioni di u tornu CNC hè necessariu, u prublema deve esse nutatu: U prucessu di trasfurmazioni di u tornu CNC hè simile à quellu di u tornu ordinariu, ma perchè u tornu CNC hè un chjappu, a trasfurmazione automatica cuntinua cumpleta tuttu u processu di vultatura. Dunque, duvemu prestà attenzione à i seguenti aspetti.

1 Sceglite raghjunamente i parametri di tagliu.

2. Scelta ragiunevule di strumenti:

 (1) L'esigenze di alta resistenza è durabilità di l'utensili di tornitura grezza sò per soddisfà a grande profondità è a velocità di alimentazione di a girata grezza.

 (2) Per a girata di precisione, sceglite strumenti di alta precisione è durevuli per assicurà i requisiti di precisione di l'usinamentu.

 (3) Per riduce u tempu è a cunvenzione di cambiamentu di l'utensile, a lama serrata à macchina è a lama serrata à a macchina devenu esse aduprate.

3. Scelta ragiunevule di l'apparechju:

 (1) Pruvate ad aduprà apparecchi generali per chjappà u pezzu di travagliu, evite apparecchi speciali;

 (2) U datum di pusizionamentu di e parti coincide per riduce l'errore di pusizionamentu.

4 Determinate a via di trasfurmazione: A linea di trasfurmazione hè l'indice in u prucessu di lavorazione CNC, a direzzione di u percorsu di l'utensile è a parte relativa.

 (1) A precisione di lavorazione è i requisiti di rugosità superficiale devenu esse garantiti;

 (2) U flussu di prucessu deve esse accurtatu u più pussibule per riduce u tempu di viaghju vacante di l'utensile. Pompa rotore

5. Percorsu di lavorazione è indennità di lavorazione: Oghje ghjornu, quandu u tornu CNC ùn hè ancu ghjuntu à a popularisazione di a stampa punch, a franchigia deve esse generalmente nantu à u biancu, in particulare a dispusizione cù u tornu ordinariu per a fucinatura è a fusione di i bordi di a cunchiglia. Se duvete aduprà a trasfurmazione di u tornu CNC, avete bisognu di fà attenzione à a disposizione flessibile di u prugramma.

6 punti: L'attellu di stallazione attuale hè realizatu culligendu un cilindru idraulicu è un cilindru di serratura idraulica. I punti di serratura idraulica sò i seguenti: prima scarica a noce di u cilindru idraulicu è caccià u cornu, è luntanu da a parte posteriore di u mandrinu, è poi caccià a vite à manu per caccià u mandrinu di u mandrinu.

Cunsiglii per l'usu sicuru di u pugnu pneumaticu

1. Mantene lu pulitu Prima di cunnette u cilindru di rinfurzamentu à u percorsu di u gasu, per piacè caccià a polvara è altri detriti in u pipeline è cumpunenti per evità di riduce a vita di serviziu di u cilindru di rinfurzamentu.

2. Quandu hè adupratu in a gamma di pressione d'aria normale, a pressione d'aria di travagliu di u cilindru durante l'usu normale deve travaglià in a gamma di pressione d'aria di travagliu specificata in u rapportu di ispezione, è ùn supera micca a pressione di travagliu specificata.

3. Attenti à l'ambiente di travagliu di u cilindru di rinfurzamentu. A temperatura in l'ambiente di travagliu di u cilindru hè stata determinata durante u cuncepimentu. Se l'ambiente di travagliu deve esse cambiatu per via di u travagliu, a temperatura supera a temperatura, cuntattate u persunale pertinente di a tecnulugia di u cilindru di rinfurzamentu. Cum'è una parte di i cumpunenti in u cilindru sò fatti di ferru, per piacè ùn li aduprate micca in un ambiente particulari cumplessu (se ci sò sostanze chimiche in cuntattu cù l'ambiente), è per piacè installate cumpunenti effettivi di trattamentu di l'aria à a parte anteriore di u cilindru ( Combinazione di trè punti) aghjunghjenu lubrificazione è drenaggiu quandu cunnessione parallela.

4. Ùn aghjunghje micca altri olii idraulici senza autorizazione. L'oliu idraulicu adupratu in a cuncezzione di u cilindru di rinfurzamentu hè VG68 # oliu idraulicu antiusura. Hè irrevocabile di aduprà altri media liquidi (cume oliu, acqua, ecc.) Senza autorizazione.

5. Assicuratevi di seguità a prucedura. U fabbricante di punch pneumaticu ricorda chì u prugramma di azzione deve travaglià in cunfurmità cù u prugramma di azzione di u schema di assemblea di u circuitu di gas, vale à dì, azzione pre-pressione azzione-boost, boost boost release release-pre-pressure reset.

Giacarta u 14 d'Agostu 2020

2020 Avvisu di riprogramma di a fabricazione indonesiana

Cari espositori / Lenovo / partenarii media,

Dopu una riflessione attenta, cunsultazione cù tutti i partenarii è i principali attori di l'industria, PT Pamerindo Indonesia hà decisu di riprogrammà a 31a edizione di a fabricazione di l'Indonesia eventi coesistenti: macchina utensile Indonesia, utensili è hardware Indonesia, automazione industriale è logistica Indonesia, è subcontracting Indonesia. A nova data era urigginariamente prevista per 2-5, 2020, 1-4, Dicembre 2021 à l'Expo Internazionale di Jakarta, Kemayoran Jakarta.

In parte di a nostra serie di produzzione di mostre, apprezzemu i vostri feedback. Credemu chì a nova data permetterà più tempu per vultà à u mercatu in modu nurmale è cun fiducia, furnendu à i espositori è i visitatori cundizioni cumplette è megliu.

In listessu tempu, a squadra Assicuranza di Fabbricazione di l'Indonesia introdurrà dinò una cumunicazione supplementare è opportunità digitali per aiutà a fabricazione è tene vi aggiornatu nantu à i principali eventi.

Vuleriamu ringrazià quelli chì anu participatu è sustenutu l'industria manifatturiera in Indonesia, è simu assai grati per a vostra pazienza è comprensione. U nostru solu focus hè sempre di furnisce un avvenimentu cun qualità migliorata, più espositori, è cumpratori cumerciali qualificati per permette di participà à un grande successu. V'aspittemu numarosi da u 1 à u 4 di dicembre di u 2021.

Continueremu à sparte l'ultime informazioni, prumuzioni, nutizie da l'Indonesia è a regione è l'industria, è speremu chì continuerà à ispiravvi finu à avà. Pudete ancu visità www.manufacturingindonesia.com per vede ogni infurmazione aggiornata


Tempu di posta: Ott-30-2020