Cume sceglie u punch adattu per stampà e parti

A produzzione di Die necessita di cuntà nantu à u pugnu (pressa) per furnisce u putere, dimensione differente di die, tippu di struttura hà bisognu di sceglie un punch diversu per abbinà. Una selezzione ragiunevuli di pugnu pò riduce i costi è risparmià risorse.
U standard principale di u pugnu di selezzione di die hè misuratu da u tunnellaghju, chì di solitu si ottiene cù a somma di a forza di sbiancamentu, a forza di furmazione, a forza di pressatura è a forza di spogliatura. U principale hè a forza di cancellazione.
A forza di sbiancamentu ùn hè micca fissata, è u so cambiamentu in un prucessu di stampatura hè u seguente: quandu u pugnu cumencia à cuntattà u pruduttu di stampaggio, a forza di sbiancamentu hè sempre in un statu crescente. Quandu u pugnu entre circa 1/3 di u spessore di u materiale, a forza di sbiancamentu ghjunghje à u valore massimu. Dopu, à causa di l'apparizione di una zona di frattura materiale, a forza diminuirà gradualmente. Dunque, u calculu di a forza di sbiancamentu hè di calculà a forza massima di sbiancamentu.

Calculu di a forza di sbiancamentu
Formula di calculu di a forza di sbiancamentu ordinaria: P = L * t * KS kg
Nota: P hè a forza necessaria per u sbiancamentu, in kg
L hè u perimetru generale di u cuntour di u pruduttu di sbiancamentu, in mm
T hè u spessore di u materiale, in mm
KS hè a forza di tagliu di u materiale, in kg / mm 2
In generale, quandu u pruduttu di sbiancamentu hè fattu di acciaiu dolce, u valore specificu di a resistenza à u tagliu di u materiale hè u seguente: KS = 35kg / mm2
Esempiu:
Supponemu chì u spessore di u materiale t = 1,2, u materiale sia una piastra d'acciaio dolce, è u pruduttu abbia bisognu di pugnà una piastra rettangulare cù una forma di 500mmx700mm. Chì hè a forza di sbulicamentu?
Risposta: secondu a formula di calculu: P = l × t × KS
L = (500 + 700) × 2 = 2400
t = 1,2, Ks = 35Kg / mm²
Dunque, P = 2400 × 1.2 × 35 = 100800kg = 100t
Quandu selezziunate u tunniddaghju, u 30% deve esse aghjuntu in anticipu. Dunque, u stagnu hè di circa 130 tonne.


Tempu di posta: Jan-18-2021