Classificazione di l'acciaiu inox

Classificazione di l'acciaiu inox:
Precipitazioni indurendu in inox
Cù una bona formabilità è una bona saldabilità, pò esse adupratu cum'è materiale ultra-forte in l'industria nucleare, l'aviazione è l'industria aerospaziale.
Pò esse divisu in sistema CR (Serie 400), sistema Cr Ni (Serie 300), sistema Cr Mn Ni (Serie 200), acciaiu in lega Cr resistente à u calore (Serie 500) è sistema di indurimentu di precipitazione (Serie 600).
Serie 200: Cr Mn Ni
201202 è cusì: U manganese invece di u nickel hà una poca resistenza à a currusione è hè ampiamente adupratu cum'è un sustitutu bonu per a Serie 300 in Cina
Serie 300: Cr Ni inossidabile austenitico
301: bona ductilità, aduprata per i prudutti di furmagliu. Pò dinò esse induritu rapidamente cù l'usinamentu. Bona saldabilità. A resistenza à l'usura è a forza di fatica sò megliu cà l'acciaiu inox 304.
302: a resistenza à a currusione hè listessa à 304, perchè u cuntenutu di carbonu hè relativamente altu, a forza hè megliu.
303: aghjunghjendu una piccula quantità di zolfu è fosforu, hè più faciule da taglià chè 304.
304: mudellu à usu generale; vale à dì in inox 18/8. Prodotti cum'è: contenitori resistenti à a corrosione, stoviglie, mobuli, ringhiere, attrezzature mediche. A cumpusizioni standard hè 18% cromu è 8% nichel. Hè un acciaiu inossidabile micca magneticu chì a so struttura metallugrafica ùn pò micca esse cambiata per trattamentu termicu. A qualità GB hè 06cr19ni10.
304 L: listesse caratteristiche cum'è 304, ma bassu carbonu, dunque hè più resistente à a currusione, faciule da trattà termicamente, ma prupietà meccaniche povere, adatte per a saldatura è micca faciuli à prudutti di trattamentu termicu.
304 n: hè un tipu d'acciaiu inox chì cuntene azotu cù e listesse caratteristiche cum'è 304. U scopu di aghjunghje azotu hè di migliurà a forza di l'azzaru.
309: hà una resistenza à a temperatura megliu cà 304, è a resistenza à a temperatura hè alta quant'è 980 ℃.
309 s: cun una grande quantità di cromu è nichel, hà una bona resistenza à u calore è resistenza à l'ossidazione, cume scambiatore di calore, cumpunenti di caldaia è mutore à iniezione.
310: ottima resistenza à l'ossidazione à alta temperatura, a temperatura massima di usu di 1200 ℃.
316: dopu à u 304, u secondu gradu d'acciaiu u più adupratu hè adupratu principalmente in l'industria alimentaria, in l'accessorii di l'ora è di l'orologio, in l'industria farmaceutica è in apparecchiature chirurgiche. Aghjunghjendu l'elementu in molibdenu li face ottene una struttura speciale anticorrosione. Per via di a so migliore resistenza à a currusione di cloruri cà 304, hè ancu adupratu cum'è "acciaiu marinu". SS316 hè di solitu adupratu in dispositivi di recuperu di combustibile nucleare. L'acciaiu inossidabile di qualità 18/10 risponde generalmente à questu gradu di applicazione.
316L: bassu carbonu, dunque hè più resistente à a currusione è faciule da trattà termicamente. Prodotti cum'è apparecchiature per a trasfurmazione chimica, generatore di energia nucleare, immagazzinamentu di refrigerante.
321: altre pruprietà sò simili à 304 eccettu chì u risicu di corrosione di saldatura hè riduttu per via di l'addizione di titaniu.
347: aghjuntu di un elementu stabilizzante niobiu, adattu per a saldatura di parti di apparecchi di aviazione è di attrezzature chimiche.
Serie 400: Acciaiu inossidabile ferriticu è martensiticu, senza manganese, pò rimpiazzà una certa misura l'acciaiu inox 304
408: bona resistenza à u calore, debule resistenza à a currusione, 11% Cr, 8% Ni.
409: u mudellu u più economicu (britannicu è americanu), di solitu adupratu cum'è tubu di scaricu di l'automobile, appartene à l'acciaiu inossidabile ferriticu (acciaio à u cromu).
410: martensite (acciaio à cromu ad alta resistenza), bona resistenza à l'usura, poca resistenza à a currusione.
416: l'aggiunta di zolfu migliora a trasfurmabilità di u materiale.
420: Acciau martensiticu "di qualità d'uttellu di tagliu", simile à l'acciaiu à altu cromu Brinell, u più primu inossu. Hè ancu adupratu per cultelli chirurgichi. Hè assai luminosu.
430: acciaio inossidabile ferriticu, decorativu, per esempiu, accessori automobilistici. Bona furmabilità, ma poca resistenza à a temperatura è resistenza à a currusione.
440: l'acciaiu di l'utensile di tagliu à alta resistenza, cun un contenutu di carbonu leggermente più altu, pò ottene una forza di rendimentu più alta dopu un trattamentu termicu adeguatu, è a durezza pò ghjunghje à 58hrc, chì hè trà i acciai inossidabili più duri. L'esempiu di applicazione più cumunu hè "lame de rasoir". Ci sò trè mudelli cumuni: 440A, 440b, 440C è 440f (faciule da trattà).
Serie 500: acciaio in lega di cromu resistente à u calore.
Serie 600: Indurimentu di Precipitazioni Martensite Acciaiu inox.
Maglia in acciaio inox
U schermu in acciaio inox hè ancu chjamatu schermu filtru in acciaio inox perchè hè adupratu principalmente per filtrà i prudutti.
Materiale: SUS201, 202, 302, 304, 316, 304L, 316L, filo di acciaio inox 321, ecc.


Tempu di posta: Feb-22-2021