Serie di Robot di Saldatura
Robot di saldatura
Robot di saldatura serie JZJ06C-180
Robot di saldatura serie JZJ06C-144
Robot di saldatura serie JZJ06C-160
Robot di saldatura serie JZJ06C-200
Breve introduzione
U robot di saldatura hè un robot industriale impegnatu in a saldatura (cumpresu u tagliu è a spruzzatura). Sicondu a definizione di urganizazione internaziunale per a Normalizazione (ISO) chì u robot industriale appartene à u robot di saldatura standard, u robot industriale hè un manipulatore programmabile multifunzionale, ripetibile cù trè o più assi programmabili, chì hè adupratu in u campu di l'automazione industriale. Per adattassi à diverse applicazioni, l'interfaccia meccanica di l'ultimu assu di u robot hè di solitu una flangia di cunnessione, chì pò esse cunnessa cù diversi strumenti o effettuatori finali. U robot di saldatura hè di installà pinze di saldatura o pistola di saldatura (taglio) nantu à a flangia di l'arburu finale di u robot industriale, in modu chì possa effettuà saldatura, taglio o spruzzatura termica.
A saldatura di robot hè l'usu di strumenti programmabili meccanizati (robot), chì automatizanu cumpletamente un prucessu di saldatura sia eseguendu a saldatura sia trattendu a parte. Processi cum'è a saldatura à arcu di metalli a gas, ancu se spessu automatizati, ùn sò micca necessariamente equivalenti à a saldatura di robot, postu chì un operatore umanu prepara qualchì volta i materiali da saldà. A saldatura robotica hè comunemente aduprata per a saldatura spot di resistenza è a saldatura ad arcu in applicazioni di alta produzzione, cum'è l'industria automobilistica.
A saldatura di robot hè una applicazione relativamente nova di robotica, ancu se i robot sò stati introdotti per a prima volta in l'industria US durante l'anni 60. L'usu di robot in a saldatura ùn hè micca partutu finu à l'anni 1980, quandu l'industria automobilistica hà cuminciatu à aduprà assai robot per a saldatura puntuale. Dapoi, u numeru di robot aduprati in l'industria è u numeru di e so applicazioni sò cresciuti assai. In u 2005, più di 120.000 robot eranu in usu in l'industria nordamericana, circa a metà di elli per saldà. [1] A crescita hè principalmente limitata da elevati costi di attrezzature, è da a restrizione resultante à l'applicazioni di alta produzzione.
A saldatura à arcu di robot hà cuminciatu à cresce rapidamente pocu fà, è cumanda dighjà circa u 20% di l'applicazioni di robot industriali. I cumpunenti principali di i robot di saldatura à l'arcu sò u manipulatore o l'unità meccanica è u controller, chì agisce cum'è "cervellu" di u robot. U manipulatore hè ciò chì face spustà u robot, è a cuncezzione di sti sistemi pò esse categurizata in parechji tippi cumuni, cum'è SCARA è robot di coordinate cartesiane, chì utilizanu diversi sistemi di coordinate per dirige i bracci di a macchina.