Macchina di stampa ad alta velocità

Macchina di stampa ad alta velocità
U punch ad alta velocità (pressa à grande velocità) hè una lega speciale di ghisa integrata cù alta rigidità è resistenza à i scossi. U slider hè cuncepitu cù un longu percorsu di guida è dotatu di un dispositivo di bilanciamento di slider per assicurà una operazione precisa è stabile. Tutti i cumpunenti anti-usura sò dotati di un sistema di lubrificazione automatica di sincronizazione elettronica. Se ci hè una mancanza di oliu lubrificante, u pugnu si fermerà automaticamente. U sistema di cuntrollu avanzatu è simplice assicura l'accuratezza di l'operazione è di l'arrestu di u slider. Pò esse accumpagnatu cù qualsiasi esigenze di produzzione automatizata per migliurà l'efficienza di a produzzione è riduce i costi.

Scopu di applicazione
I punzoni ad alta velocità (presse ad alta velocità) sò largamente aduprati in a stampatura di piccule parti di precisione cum'è l'elettronica di precisione, cumunicazioni, urdinatori, apparecchi domestici, ricambi auto, statori di mutori è rotori.
Caratteristiche
U punch di cuntrollu numericu hè l'abbreviazione di punch di cuntrollu numericu, chì hè una macchina strumentu automatizata dotata di un sistema di cuntrollu di prugrammi. U sistema di cuntrollu pò gestisce logicamente i prugrammi cù codici di cuntrollu o altre regule d'istruzzioni simboliche, decodificalli, è poi fà u muvimentu di u pugnu è trasfurmà e parti.
U funziunamentu è u monitoru di a punzonatrice CNC sò tutti finiti in questa unità CNC, chì hè u cervellu di a punzonatrice CNC. Rispuntendu à e punzonatrici ordinarie, e punzonatrici CNC anu parechje caratteristiche. Prima, hà una alta precisione di trasfurmazione è una qualità di trasfurmazione stabile; in secondu, pò realizà una cunnessione multi-coordinata, è pò elaborà parti di forma caotica è pò esse tagliatu è furmatu; torna, Quandu e parti di lavorazione sò cambiate, di solitu ci vole solu à cambià u prugramma di cuntrollu numericu, chì pò salvà u tempu di preparazione di a produzzione; in listessu tempu, u pugnu stessu hà alta precisione, alta rigidità, è pò sceglie una quantità di trasfurmazione favorevule, è u tassu di produzione hè elevatu; è u pugnu hà un altu gradu di automatizazione, chì pò riduce l'intensità di u travagliu; à a fine, a stampa punzonatrice hà una dumanda essenziale più alta per l'operatori è una dumanda più alta per e cumpetenze di i riparatori.
A punzonatrice CNC pò esse aduprata per tutti i tipi di trasfurmazioni di parti in lamiera. Pò compie attivamente una varietà di tippi di fori disordinati è trasfurmazioni prufonde di fondu fondu à tempu. (Sicondu a dumanda, pò trasfurmà automaticamente fori di dimensioni diverse è distanze di fori, è ancu fori chjuchi ponu esse aduprati. U pugnu hè adupratu cù u metudu nibbling per perforà grandi fori tondi, fori quadrati, fori in forma di cintura è varie forme di curve, è pò ancu esse trattatu da prucessi speziali, cum'è persiane, stretching pocu fondu, cuntrastu, fori flangianti, rinforzendu e coste, è pressendu Stampatu ecc.). Dopu una cumbinazione simplice di muffa, paragunatu à u stampà tradiziunale, risparmia assai costi di muffa. Pò aduprà low cost è ciclu cortu per trattà picculi lotti è prudutti diversificati. Hà una grande scala di trasfurmazione è capacità di trasfurmazione, è poi si abitua à i centri cummerciale à tempu. È cambiamenti di pruduttu.
principiu di travagliu
U principiu di cuncepimentu di u pugnu (stampa) hè di cunvertisce u muvimentu circulare in muvimentu lineale. U mutore principale genera putenza per cunduce u volante, è a frizione cunduce l'ingranimentu, l'albero à gomiti (o ingranaggi eccentrici), a biella, ecc., Per uttene u muvimentu lineare di u cursore. U muvimentu da u mutore principale à a biella hè un muvimentu circulare. Trà a biella è u bloccu culisante, ci vole à esse un puntu di transizione per u muvimentu circulare è u muvimentu lineare. Ci hè circa dui meccanismi in u so cuncepimentu, unu hè un tippu di sfera, l'altru hè un tippu di spinu (di tipu cilindricu), attraversu u quale u muvimentu circulare hè spostatu Cunvertitu in muvimentu lineare di u cursore.
U pugnu pressa u materiale per deformallu plasticamente per ottene a forma è a precisione necessarie. Dunque, deve esse accumpagnatu cù un inseme di stampi (stampi superiori è inferiori), u materiale hè messu à mezu, è a macchina applica pressione per deformallu, A forza di reazione causata da a forza applicata à u materiale durante a trasfurmazione hè assorbita da u corpu di punch machine.
Classificazione
1. Sicondu a forza motrice di u cursore, pò esse divisa in dui tippi: meccanica è idraulica, cusì e presse punch sò divise in diverse forze motrici secondu u so usu:
(1) Punzone meccanicu
(2) Punch idraulicu
Per l'elaborazione generale di stampatura di lamiera, a maiò parte di elle utilizanu macchine di perforazione meccanica. A seconda di u liquidu adupratu, e presse idrauliche includenu presse idrauliche è presse idrauliche. A maggior parte di e presse idrauliche sò presse idrauliche, mentre e presse idrauliche sò aduprate soprattuttu per macchine grandi o macchine speciali.
2. Classificatu secondu u muvimentu di u slider:
Ci sò presse punch à azzione unica, doppia azzione è tripla azzione secondu u muvimentu di u cursore. L'unicu chì si usa di più hè a stampa punch à azzione unica cù un cursore. E presse punch à doppia azzione è à tripla azzione sò aduprate principalmente per a trasformazione di l'estensione di corpi di automobili è di parti di lavorazione à grande scala. , U so numeru hè assai picculu.
3. Sicondu a classificazione di u mecanismu slider drive:
(1) Punzone albero motore
Un pugnu chì utilizeghja un mecanismu di l'albero à gomiti hè chjamatu punch albero, cum'è mostratu in a Figura 1 hè un pugnu à l'albero à gomiti. A maiò parte di i pugni meccanichi utilizanu stu mecanismu. U mutivu di l'usu di u mecanismu di l'albero a gomiti hè chì hè faciule da fabricà, pò determinà accuratamente a pusizione di l'estremità inferiore di u colpu, è a curva di muvimentu di u cursore hè generalmente adatta per vari processi. Dunque, stu tipu di stampatura hè adatta per punzonatura, curvatura, allungamentu, fucinatura à caldu, forgiatura calda, forgiatura à freddo è quasi tutti l'altri prucessi di punzonatura.
(2) Nisun punch albero a gomiti
Nisun pugnu di l'albero à gomiti hè ancu chjamatu punch di ingranaggi eccentricu. A Figura 2 hè un pugnu di ingranaggi eccentricu. Paragunendu e funzioni di u punch albero motore è u punch gear eccentricu, cum'è mostratu in a Tabella 2, u punch gear gear eccentricu hè megliu cà u albero motore in termini di rigidità di l'albero, lubrificazione, apparenza è manutenzione. U svantaghju hè chì u prezzu hè più altu. Quandu u colpu hè longu, u punzone di ingranaggi eccentricu hè più vantaggiosu, è quandu u colpu di a punzonatrice hè cortu, u punch albero motore è migliore. Dunque, e piccule macchine è i pugni à punzone à grande velocità sò ancu u campu di a punzonatura à l'albero à gomiti.
(3) Toggle punch
Quelli chì utilizanu u mecanismu di cambià in u slider drive sò chjamati punch toggle, cum'è mostratu in a Figura 3. Stu tipu di punch hà una curva unica di muvimentu di slider in cui a velocità di u slider vicinu à u centru mortu inferiore diventa assai lenta (paragunata à un punchhaft), cum'è mostratu in a Figura 4. Inoltre, a pusizione di u centru mortu di u colpu hè ancu determinata accuratamente. Dunque, stu tippu di pugnu hè adattu per a trasfurmazione di cumpressione cum'è a goffratura è a finitura, è a forgiatura à freddo hè a più aduprata.
(4) Punzone di frizione
Un pugnu chì utilizza a trasmissione di attritu è ​​un meccanismu a vite nantu à a traccia hè chjamatu punch di frizione. Stu tippu di pugnu hè u più adattu per l'operazioni di stazzunatura è di frantumazione, è pò ancu esse adupratu per a trasfurmazione cum'è a curvatura, a furmazione è u stiramentu. Hà funzioni versatili per via di u so prezzu bassu è era ampiamente adupratu prima di a guerra. A causa di l'incapacità di determinà a pusizione di l'estremità inferiore di u colpu, a poca precisione di trasfurmazione, a velocità di produzione lenta, u sovraccaricu quandu l'operazione di cuntrollu hè sbagliata, è a necessità di una tecnulugia qualificata in usu, hè gradualmente eliminata.
(5) Punch spirale
Quelli chì usanu u meccanismu a vite nantu à u meccanismu di slider drive sò chjamati pugni à vite (o pugni à vite).
(6) Punch di rack
Quelli chì usanu meccanismi di cremagliera è di pignone nantu à u meccanismu di slider drive sò chjamati punch rack. I pugni spirali anu guasgi e listesse caratteristiche chè i pugni rack, è e so caratteristiche sò guasi listesse à quelle di i pugni idraulici. Adupratu per aduprà per pressà in boccole, briciole è altri articuli, cume spremitura, pressatura d'oliu, aggruppamentu, è espulsione di casette di pallottole (trasformazione di spremitura in camera calda), ecc., Ma hè stata rimpiazzata da presse idrauliche, a menu chì assai speciale Ùn si usa più fora di a situazione.
(7) Punch link
Un pugnu chì utilizza diversi meccanismi di cunnessione nantu à u meccanismu di slider drive hè chjamatu punch di cunnessione. U scopu di aduprà u meccanisimu di ligame hè di mantene a velocità di disegnu in u limitu mentre accurtà u ciclu di trasfurmazione durante u prucessu di disegnu, è di riduce u cambiamentu di velocità di u prucessu di disegnu per accelerà u colpu d'avvicinamentu è a distanza da u centru mortu superiore à u puntu di iniziu di trasfurmazioni. A velocità di u colpu di ritornu da u centru mortu inferiore à u centru mortu superiore li face avè un ciclu più cortu chè a punzonatrice albero motore per migliorà a produttività. Stu tipu di pugnu hè statu adupratu per l'estensione profonda di cuntenitori cilindrici dapoi l'antichità, è a superficie di u lettu hè relativamente stretta. Recentemente, hè statu adupratu per a trasfurmazione di pannelli di carrozzeria di l'automobile è a superficie di u lettu hè relativamente larga.
(8) Punch di cam
Un pugnu chì utilizza un meccanismu di camma nantu à u meccanismu di trasmissione di slider hè chjamatu cam punch. A caratteristica di stu pugnu hè di fà una forma di camma adatta in modo chì a curva di muvimentu di cursore desiderata pò esse facilmente ottenuta. Tuttavia, à causa di a natura di u meccanismu di camma, hè difficiule di trasmette una grande forza, cusì a capacità di perforazione hè assai chjuca.
Precauzioni per l'usu sicuru di pugni ad alta velocità
Nanzu à u travagliu
(1) Verificate e condizioni di lubrificazione di ogni parte, è fate chì ogni circuitu di lubrificazione sia completamente lubrificatu;
(2) Verificate se l'installazione di u moldu hè curretta è affidabile;
(3) Verificate se a pressione di l'aria compressa hè in u intervallu specificatu;
(4) U volantinu è l'embrague devenu esse sbulicati prima chì u mutore possa esse acceso;
(5) Quandu u mutore hè accuminzatu, verificate se a direzzione di rotazione di u volante hè listessa chì a marca di rotazione;
(6) Lasciate a stampa eseguisce parechje corse inattive per verificà e cundizioni di travagliu di i freni, frizioni è parti operative.
À u travagliu
(1) Una pompa manuale d'oliu lubrificante deve esse usata per pompà l'oliu lubrificante à u puntu di lubrificazione à intervalli regulari;
(2) Quandu e prestazioni di a stampa ùn sò micca familiari, ùn hè micca permessu di adattà a stampa senza autorizazione;
(3) Hè assolutamente pruibitu di pugnà dui strati di fogli in listessu tempu;
(4) Se u travagliu si trova anormale, fermate u travagliu subitu è ​​verificate à tempu.
Dopu u travagliu
(1) Disconnect the flywheel and clutch, tagliate l'alimentazione elettrica, è liberate l'aria restante;
(2) Pulisci a stampa pulita è applica oliu anti-ruggine nantu à a superficia di u travagliu;
(3) Fate un registru dopu ogni operazione o manutenzione.
Punch procedure operative (stampa procedure operative)
1. Un travagliadore punch deve avè studiatu, ammaistrà a struttura è e prestazioni di u punch, esse familiarizatu cù e procedure operative è uttene permessi operativi prima ch'elli possinu operà indipindente.
2. Aduprate currettamente a prutezzione è u dispusitivu di cuntrollu di securità di u pugnu, è ùn a smuntate micca arbitrariamente.
3. Verificate se a trasmissione, a cunnessione, a lubrificazione è altre parti di u pugnu è u dispositivu di prutezzione sò normali. E viti di u stampu devenu esse ferme è ùn devenu micca esse sposte.
4. U pugnu deve esse asciuttu per 2-3 minuti prima di travaglià. Verificate a flessibilità di l'interruttore à pedi è di altri dispositivi di cuntrollu, è adupratelu dopu a cunferma chì hè normale. Ùn deve micca corre cù a malatia.
5. U muffu deve esse strettu è fermu, i mufli superiori è inferiori sò allineati per assicurà chì a pusizione sia curretta, è u pugnu si sposti cù a manu per pruvà u pugnu (carrettu viotu) per assicurà chì u muffu sia in bon statu.
6. Attenti à a lubrificazione prima di cunduce, è caccià tutti l'ogetti flottanti nantu à u pugnu.
7. Quandu u colpu hè cacciatu o corre è colpu, l'operatore deve stà bè, tene una certa distanza trà e mani è a testa è u colpu, è fà sempre attenzione à u muvimentu di u colpu, è chjachjarà cù l'altri hè strettamente pruibitu.
8. Quandu punzone pezzi brevi è chjuchi, uttene strumenti speciali, è ùn hè micca permessu di alimentà direttamente o di piglià pezzi à a manu.
9. Quandu si pugna o parte di u corpu longu, i rack di sicurezza devenu esse messi o altre misure di sicurezza devenu esse prese per evità di scavà è di ferì.
10. Quandu un pugnu unicu, e mani è i pedi ùn sò micca permessi di esse messi nantu à i freni à manu è à pedi, è devenu esse alzati (scalati) à u mumentu per prevene l'accidenti.
11. Quandu duie o più persone travaglianu inseme, a persona incaricata di spustà (scalà) a porta deve prestà attenzione à l'azzioni di l'alimentatore. Hè strettamente pruibitu di ripiglià e parti è di spustà (scalà) a porta à listessu tempu.
12. Fermate à tempu à a fine di u travagliu, tagliate l'alimentazione elettrica, asciugate a macchina strumentu, è pulite l'ambiente.
Cume sceglie una stampa à grande velocità
A selezzione di punch ad alta velocità deve cunsiderà i seguenti prublemi:
Punch speed (press speed (
Ci hè dui tippi di velocità per Taiwan è presse naziunale nantu à u mercatu, chjamate alte velocità, una hè a più alta velocità 400 volte / min, è l'altra hè 1000 volte / min. Se u vostru muffa di produttu richiede una velocità di 300 volte / minutu o superiore, duvete sceglie un pugnu di 1000 volte / minutu. Perchè l'attrezzatura ùn pò micca esse aduprata à u limitu, è i pugni in 400 volte / min generalmente ùn anu micca un sistema di lubrificazione obbligatoria, solu a lubrificazione di u butiru hè aduprata in a parte cumuna, è a struttura di punch hè un tipu slider, chì hè difficiule da garantì precisione è hè assai usurata durante longu ore di travagliu. Precisione più rapida, bassa, dannu faciule à i muffi, altu tassiu di manutenzione di macchine è stampi, è ritardi in u tempu, chì influenzanu a consegna.
Accuratezza di u pugnu (Precisione di stampa (
A precisione di a punzonatrice hè principalmente:
1. Parallelisimu
2. Verticalità
3. Liquidazione tutale
I punzoni di alta precisione ponu micca solu pruduce boni prudutti, ma anu ancu menu dannu à a muffa, chì non solu risparmia u tempu di mantenimentu di a muffa, ma risparmia ancu i costi di mantenimentu.
Sistema di lubrificazione
U pugnu à grande velocità hà un colpu (velocità) assai altu per minutu, cusì hà esigenze più alte nantu à u sistema di lubrificazione. Solu un pugnu à grande velocità cù un sistema di lubrificazione forzata è una funzione di rilevazione anormale di lubrificazione pò riduce in modo efficace a probabilità di un fallimentu di u pugnu per via di a lubrificazione.


Tempu di posta: Mar-23-2021