Cinque prucessi cumuni di furmatu di lamiera

A lamiera (di solitu acciaio o alluminiu) ghjoca un rolu impurtante in a custruzzione è a fabricazione. In l'industria di e costruzioni, hè adupratu cum'è ediliziu è cunchju o tettu; in l'industria manifatturiera, a lamiera hè aduprata per e parti di l'automobile, macchinari pesanti, ecc. In a fabricazione di parti in lamiera, i pruduttori spessu usanu i seguenti prucessi di furmatura.
Curling
Curling hè un prucessu di furmazione di lamiera. Dopu à a produzzione iniziale di lametta, ci sò di solitu orli acuti cù "bava". U scopu di curling hè di allisciare u bordu tagliente è grezzu di lamiera per soddisfà i bisogni di u prugettu.
Curvatura
A curvatura hè un altru prucessu cumunu di furmatu di lamiera. I fabbricanti usanu generalmente una pressa di frenu o una pressa meccanica simile per a curvatura di metalli. A lamiera hè posta nantu à a matrice, è u pugnu hè pressatu nantu à a lamiera. A pressione tamanta face chì a lamiera si piega ..
stirà
A lamiera pò ancu esse stirata per ottene un spessore uniforme. Per esempiu, parechje lattine di bevande sò fatte di alluminiu. U fogliu d'aluminiu hè troppu grossu per e lattine di bevande in u so statu originale, dunque deve esse stiratu per rende u più finu è più uniforme.
tagliu laser
U tagliu laser hè diventatu un prucessu di furmatu di lamiera di più in più cumunu. Quandu a foglia di metallo hè esposta à un laser à alta potenza è ad alta densità, u calore di u laser face chì a lamiera in contattu si scioglie o vaporizassi, furmendu un prucessu di tagliu. Si tratta di un metudu di tagliu più veloce è più precisu, aduprendu l'esecuzione automatica di a macchina di taglio laser à cuntrollu numericu urdinatore (CNC).
stampà
U Stamping hè un prucessu cumunu di furmatu di lamiera, chì usa u gruppu pugnu è die per perforà fori in lamiera. Durante a trasfurmazione, a lamiera hè posta trà u pugnu è u filu, è dopu u pugnu presse è passa per a piastra metallica, cumplettendu cusì u prucessu di perforazione.


Tempu di posta: Jan-18-2021