Alimentatore à Rullini à Alta Velocità
Caratteristicu
1. A regolazione di u livellamentu adopra a lettura di metru di visualizazione digitale elettronica;
2. A vite di alta precisione hè guidata da un volante à duie vie pusitivu è negativu per cuntrullà a regolazione di a larghezza;
3. L'altezza di a linea d'alimentazione hè regolata da un ascensore guidatu da u mutore;
4. Un coppiu di dispositivu di bloccu di rulli cavu hè adupratu per u fogliu materiale;
5. U rullinu d'alimentazione è u rullinu di currezzione sò fatti di acciaiu di cuscinettu à alta lega (trattamentu di crumatura dura);
6. Dispositiu di bracciu di pressa idraulica;
7. U mutore di ingranaggi cunduce u dispositivu di testa d'alimentazione di a rota di pressa;
8. Dispositiu di capu d'alimentazione automatica idraulica;
9. Dispositiu di capu di supportu idraulicu;
10. U sistema d'alimentazione hè cuntrullatu da u prugramma Mitsubishi PLC;
11. A precisione di l'alimentazione hè cuntrullata da u servomotore Yaskawa è da un servo reduttore planetariu di alta precisione;
Attrezzatura è regolazione di servo alimentatore
Struttura lucale
1. Servomotore servo di alta qualità, brushless, utile per accurtà a distanza di consegna, u regulamentu è u tempu di prova.
2. Cù decodificatore d'alta sensibilità, u feedback hè precisu è a precisione di l'alimentatore hè migliorata.
3. Quandu hè dotatu di cinghia sincrona, pò eliminà u gap di ingranaggi, portà pocu, senza rumuri, senza lubrificazione, prutezzione sicura è ambientale.
4. U tippu piattu Mada, pò impedisce u trasferimentu è u caricu è u scaricamentu di danni.
L'equipaggiu bur alta velocità
1. Da un latu di a piastra di tavuletta di a punzonatrice, forate è forate 4 fori secondu a direzzione di regolazione di u bordu di l'attrezzatura è fissate u bordu di l'attrezzatura annantu.
2. Sollevate a parte principale cù una sling, allineate a chjave trà a piastra di scorrimentu è u bordu di l'attrezzatura, è fissate u corpu principale nantu à u bordu di l'attrezzatura cù duie viti currispondenti.
3. Quandu l'altezza è a direzzione orizontale di l'alimentatore sò incoerenti cù a stampatura di a matrice, a piastra diapositiva di l'alimentatore NC pò esse regolata da circa 100 mm. À questu tempu, i dui bulloni nantu à a piastra di scorrimentu ponu esse allentati, è i bulloni fissati nantu à u bordu di l'attrezzatura ponu esse regolati. Dopu, a direzzione orizzontale di l'alimentatore pò esse cambiata. Dopu avè righjuntu a pusizione adatta, i viti ponu esse stretti.
4. Fissate a muffa per assicurà chì a direzzione di u muffa è di u rulli sia dritta, è l'attrezzatura nantu à u bloccu diapositivu di u pugnu hà una bona pusizione di rilassamentu. (Nota: se ci hè una distanza trà a piastra di supportu è u filu inferiore quandu si stampanu materiali sottili, hè necessariu installà l'attrezzatura di guida di materiale per ùn rendere i dati tortuosi, è a muffa deve esse fissata dritta cù u rullu, altrimenti i dati saranu sbanditi, l'alimentatore hà resistenza, è a distanza d'alimentazione serà staggerata.)
5. A scatula di cuntrollu elettricu è l'interruttore di prossimità devenu esse installati à a pusizione adatta di a punzonatrice, è u funziunamentu nurmale di a scatula di cuntrollu elettricu è l'interruttore di prossimità devenu esse messu à prova.
Esempiu di prova di messa in opera
1. Accuminciate a macchina di rettilineu o u rack di materiale per liberà u materiale lentamente.
2. Sicondu a larghezza di u materiale, aghjustate l'orientazione di e duie rote di ritenimentu, chì ùn impedisce micca u funziunamentu di i dati.
3. Mette a maniglia di liberazione nantu à u palcuscenicu, mette u materiale trà i rulli superiori è inferiori, calate a maniglia di liberazione, allentate a vite fissa di u manicu di regolazione di u spessore di u materiale, aghjustate a maniglia in su è in giù, affinchì a staffa di liberazione abbia swing swing di circa 5 mm, è poi chjude a vite di fissaggio di u manicu. (Nota: se ùn ci hè micca un spaziu in u bracket di allentamentu, i dati ùn saranu micca pressati strettamente è scivolendu, furmendu l'alimentatore proibitu. Quandu u spessore di i dati cambia, hè necessariu aghjustà da u principiu).
4. Quandu u materiale hè pressatu, u materiale ùn serà micca pressatu da u rulli.
5. Dopu avè impostatu a lunghezza di l'alimentatore, secondu a situazione attuale, impostate a velocità di l'alimentatore di conseguenza. U metudu di impostazione serà introduttu in dettaglio dopu.
6. Dopu chì i parametri pertinenti di l'alimentatore sò stati stabiliti, a lunghezza attuale di l'alimentatore ùn hè micca uguale à u valore impostatu per via di u numeru approssimativu. Dunque, a lunghezza pratica di l'alimentatore deve esse adattata secondu u test di l'alimentatore, pugnu, corsa, stampatura è regolazione in modalità manuale.
7. Quandu a cima di u pernu di guida in u stampu entra in u foru di u pernu di guida, a vigna di vite pò esse regolata per toccà u cuscinettu di u supportu di allentamentu finu à chì u allentamentu materiale si fermi, è a noce di vite hè bloccata (per u allentamentu pneumaticu alimentatore, u puntu di allentamentu deve esse regolatu currettamente.
8. A regolazione di u puntu di partenza di l'alimentatore hè regolata da a camma rotativa di a stampa. U cosiddettu signale iniziale di l'alimentatore si riferisce à u puntu di vista di u vilebrequin di u punch per avviare l'alimentatore. U puntu di vista cunsigliatu di l'alimentatore hè da 9:00 à 3:00.
9. Dopu a messa in opera, a matrice duveria esse pruvata prima cù un pugnu unicu, è dopu a pruduzzione cuntinua pò esse realizata dopu l'aghjustamentu.